? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 20, 2008

Kawan.....Sahabat....

kawan....mmm....kawan..memang ramai....lebih2 lagi kawan time senang...time susah...semua hilang...aritu aku borak2 ngan kaunselor aku...pn ayin..cun gak...muda...baya2 aku jer beza 2-3 tahun...dia cakap kat aku...kawan mmg senang nak carik tapi bukan sahabat....kalau ikut kamus dewan ...aku rasa kawan ngan sahabat sama jer makna nyer...aku silap...sahabat adalah org yang selalu ada disamping kita biler kita susah atau senang, sedih atau gembira...biler aku pk2 balik...betul rasanyer...mmg mudah nak berkawan tapi susah nak dapat sahabat....bagi aku ...aku bertuah sebab aku ada sahabat2 yang selalu ada disamping aku bile aku susah...biler aku sedih...lagi2 biler aku gembira..hahhahah...terima aku seadanya dan yang penting derang sayang aku...syg ker????....harap2 derang syg la kat aku....la ni ...aku rindu sgt ngan member aku yang ddk kat nu di sebarang lautan...mengikut suami tersayang bekerja...dah lama sungguh aku tak jumpa rasanyer dah hampir 3-4 tahun....tak lama lagi dia nak balik m'sia...aku berdoa agar dia sihat dan leh aku jumpa dia....buat sahabat-sahabat yang aku sygi....kalian amat bermakna dalam hidup aku...aku sayang korang.....girl power....

2 comments:

mesinjahitlama said...

aku..memang payah nak ucap word sayang-kind of.. tp apa yg ko nampak itu sudah cukup memadai dan cukup untuk difahami..

ieza said...

mmg.....dan aku mmg hargainyer...thanks khadija-soraya