? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 12, 2008

Sonok nyer....

mm..dah lama tak update rasanyer....la ni aku happy giler....1...pasai farah dah ada kat m'sia...tak sabaq nak jumpa dia...2....rina dah makin epy...alhamdullilah(hehehe...hanya kau ngan aku jer paham ek)....3.....adik aku yang sorang tu..si nadya...dah bercinta....kemain angau giler....4...beb....tgh dalam proses berdiet....go beb...aku selalu sokong hang .....5.....sok besday hana....dah besau anak dara aku yang sorang tu.....dan yang paling aku sonok....semua org2 yang aku syg ada ngan aku....mmmm...tak tau aku nak citer macamana epynyer aku rasa la ni....

3 comments:

aponakdikato said...

Alhamdulillah.aku tompang hepi bile ko hepi. weh..selamber jer mentioned pasal proses diet aku..manade diet ar.cume nak bajet jer...

aponakdikato said...

kang makan banyak duit kuar banyak. oh ya...semalam la birthday hana yer...lupe ar nak wish.."Happy belated birthday Hana"...hung n kiss for you..

ieza said...

i love u beb