? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 24, 2008

Farah & family












sabtu lepas..farah, shidi & anak-anaknya...humairah & faihana..mai umah aku...epy giler...anak2 aku pun excited giler...hilang rasa rindu kat depa...farah maintain jer even dia pregnant sama seusia ngan aku....4 bulan..nak bandingkan farah ngan aku ..mak aii...aku besaunyer...tak pa...tunggu abis pantang aku all out diet...rasa sat jer lepak ngan depa...masa depa nak balik tu...ati aku ni bercampur baur...sedih....rasa nak nangis...heheheh aku kan sensitif sikit...tapi aku cover gak...to farah,..shidi & family..mekasih kerana sudi mai umah kami...hope...our friendship lasting forever....lupa plak razi pun ada lepak sekali aritu....






0 comments: