? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 14, 2009

Azam...oh..Azam


Tahun baru...azam baru...heheheheh....itulah kebiasannya...mmmm..apa ek azam aku..k..mula2 aku nak guna bahasa yang sopan sikit..la ni nak beborak ngan geng2..saya guna aku kau...kalau kat umah..anak-anak dok kata aku kau ...saya marah...tapi saya sendiri guna kau aku..hehehhe...kan tak betul tu...mmm..selain tu apa ek...nak kurus..hahahhaha..la ni berat saya 58kg...saya berazam nak kurus sikit..target saya dalam 52 kg...leh ker..leh..lagi..apa ek azam saya...ish..ada byk azam ni...tapi malu la nak bagitau semua..hahahhaha...

0 comments: