? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 12, 2009

apa nak wat nie....

mmmm..la ni jam baru pkl 4.30...maksudnyer ada lagi 1/2 jam lagi masa aku nak balik..huhuuhu..tak sabau nyer.....mmm..arini..ari yang penuh emosi...geram..marah .nangis cukup...kelakau kan..tapi itu la saya..saya ni sensitif org nyer...senang nau nak ngs lebih2 lagi kalau melibatkan org2 yang saya sayang....alhamdulillah semua salah paham dah settle...buat semua yang terlibat...kita lupakan apa yang terjadi...jgn kita simpan apa2 dendam atau sakit ati...saya dah maafkan semua...dan pls maafkan saya gak.....hubby saya demam..sian dia..balik kang nak masak spagethi ..(permintaan suami tersayang yang tak berapa sihat)..hahhahah...syox la saya..masakan yang paling senang..hani & hana pun suka gak....tadi masa otw gi opis hani da request saya beli pau kaya..dia nak bawak gi school...sebenau nyer dari ari selasa lagi dia mintak ..dia teringin nak makan sebab tgk cikgu dia makan..tapi mama hani ni asyik terlupa..bz nau la sayang...hahaha...arini mama dah beli ..pau kaya..nnt mama kukus kan ek..beli yang instant jer....untuk pengetahuan semua hana...anak dara saya yang kecik ( buat masa nie..umur dia dah 5 tahun...) still pakai pampers masa tdo...lagi pun mama dia rajin nau...(dalam kata nama lain = malas nak bangun tgh malam)...tapi dah 2 hari saya cuba tak pakaikan pampers..huhuhu..saya sipn alas tempat tdo dia sebab tau sure dia terkencing....huhuhuh..1st day dia terkencing..tapi semalam dia bangun gi toilet pkl 1 pagi..pi buang air kecik ....caya la anak mama....heheh..jimat mama tak payah bli pampers lagi...huhuuhuhuhu...

3 comments:

Izyan said...

wah~da maju r blog!haha..

ieza said...

izyan...hahahha, timerkasih..sapa plak tok gurunyer

aramis2177 said...

Ieza...
farah ilang link blog ieza....tu yg lama xjenguk!waahh.....caya lah hana!!!dah besaq nih!hehhehheee....senang mama dia ekkk!hehheee