? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 11, 2009

Terasa Ati...

Terasa hati..huhuhuhu....apa ek saya nak tulis ...sebenaunyer la ni saya terasa sedih sgt ati ni...sebab biler kita buat sesuatu kijer ikhlas tanpa arap apa2 balasan...tiba2 biler dah settle, ada plak yang berbunyi..dan mempertikaikan kijer yang kiter buat...saya sedih bukan sebab saya rasa bersalah atau takut tapi sebab rasa terkilan jer...saya bersusah payah...bersungguh2...tanpa mengharapkan apa2 balasan tapi biler semua dah selesai bukan ucapan terima kasih yang saya terima tapi persoalan yang membuat saya rasa saya ni dicurigai ...mungkin saya ni terlalu emosional..tapi saya rasa kalau sesapa pun kat tempat saya pun sure rasa sedih...saya mmg betul2 terkilan....tak pa la..mungkin ni takdir saya...lepas ni saya tak nak menyusahkan diri saya untuk membantu apa2 pun walaupun ati saya meronta2 nak tolong...serik....huhuhuhuhuhuuhu

3 comments:

Azure said...

terasa ati ngan sape nie,dear??

ala, kita takleh nak puaskan hati semua org...buat apa yg kita bole buat la...kalau ada komplen,tak payah layan..hehehe...bole gitu?

TiNiE said...

sabar la ieza...manusia mmg centu pun..kkdg apa yg kita wat ekceli bukan keje kita, tapi dikritik yg tak sepatutnya. mmg layak pun kalau kita nak sentap. takper let by gone be bygone bukak buku baru jom...

ieza said...

azure - bukan la nak layan nau ...tapi ati ni sakit nau rasanyer la..huhuhuh...

tinie - tul tu sis..huhhuhuhuhu....akan ku cuba rawat luka dihati nie.........huahahuahaaaaaa