? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 25, 2009

Ragam Kehidupan

mmm...hidup ni ...ada kala kita di atas dan adakalanya kita kat bawah...macam roda la...arini kita susah ntah2 sok lusa kita senang plak...(insyaallah)...napa ek saya terpikir hal ni..mungkin biler saya teringat hal2 yang berlaku di sekeliling kita ...mmm...hidup ni mmg penuh dengan dugaan yang kdg2 kita tak mampu nak hadapinya..ada masa tue ..rasa macam nak bunuh diri pun ada biler ada masalah...tak kira la masalah kat umah ker..kat opis ker...tapi pape pun kita kena berbalik kepada pegangan agama kita...saya selalu ingatkan diri saya...kalau kita susah ..ada org lain yang lebih susah dari kita..dan sentiasa bersyukur dengan apa yang ada....

2 comments:

Azure said...

ieza..

saya kalau byk sangat masalah kan, saya pikir satu jek...

-->saya nie banyak sgt dosa, sbb tu Allah bagi masalah2 tu sbg ujian utk saya. Dia tau saya x mampu nak tanggung balasan Dia kat 'sana', so dia bagi sikit2 kat dunia ni...

bila saya ingat macam tu, saya rasa lega la sikit, jadi saya lebih redha...

ieza said...

azure - tul tu...sesungguhnya Allah akan menduga org2 yang dikasihiNYA... iza akan cuba praktikkan cara azura tu, thanks sis...