? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.5 (33 Ratings)??24 Grabs Today. 20947 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 1414 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 13, 2009

Unexpected....



semalam on the way balik dari umah mama ke umah saya....dalam keter..hani bagitau ..mama 'memey' (private part) kakak sakit....than adik plak cakap..tadi kat umah wan (my mum) ***** (nama tak payah tulis arr) anak jiran mama yang berusia 8 tahun kiss 'memey'adik ngan kakak...tapi dia tak bukak suar adik dia bukak suar kakak...berderau darah saya...masa tu betul2 sampai depan pintu gate umah saya..tak tau apa yang dah rasuk saya masa tue...terus saya tengking hani & hana tanya apa hal sebenaunyer...mmg silap saya la ..apsal la tengking depa..sure la depa takut...terus ngs...(sori anak2 mama)....masuk jer umah ..saya terus tanya hani...hani diam sebab dia takut tgk muka saya yang dah macam singa lapau kut...hana si adik dengan berani citer...mula2 budak tu kiss memey adik tapi dia tak bukak suar adik..than dia paksa kakak bukak suar kakak....kakak tak nak...dia paksa kakak...dia tarik suar kakak..dia kiss memey kakak..tu jer..lepas tu adik ngan kakak lari balik umah wan....hati saya still tak tenang..macam2 saya pikir...saya bukak suar hani..check (ala2 doctor)...tgk..tapi alhamdulillah tak da pape luka...tuhan jer tau macamana saya rasa....hubby saya balik
saya terus habaq kat dia...hubby saya kata kita kena habaq kat mak pak budak tu...mula2 saya ingat tak mau besaukan hal ni ..tapi ini untuk kebaikan semua...saya bawak hani gi kinik..doc cakap tak da pape...Syukur alhamdulillah....malam tadi b4 anak2 tdo..babah depa dok remind kat depa yang boys tak leh usik girls punya badan..TAK BOLEH....malam tadi mmg payah sungguh mata saya nak lelap...sedih+kesian+geram semua complete....selama ni kita dok dgr citer org jer...tapi biler jadi kat diri sendiru ..mmg tak terkata per....tak sangkakan ..budak darjah 2 dah pandai benda2 semua ni.....pagi tadi b4 gi opis hani diam semacam jer..dia macam trauma...mmmm....saya berdoa sgt perkara ni tak berulang lagi pada anak2 saya atau pun anak2 sesapa pun....sian depa....

10 comments:

Izyan said...

ish3..sape yg buat tuh..hmm,,

mesinjahitlama said...

hmm...mmg unexpected. sian hani & hana...

aponakdikato said...

pity them..

ieza said...

its happen...la ni kena lebih berhati-hati

TiNiE said...

betulla, budak² lagi advance dari mak budak..mmg kena senantiasa pantau..huhuhu kaktinie ada 4 anak pompuan..jenuh...

ieza said...

tinie - tu arr pasal...susah jaga anak nie kan...walau kita dah jaga elok2 pun...tapi still leh jadi bukan2...bestnya ada 4 org anak pompuan..so mama leh lepak arr...goyong kaki...hhuhuuhuhuh

Azure said...

salam ieza...

takutnya baca cerita u ni.bole paham apa yg u rasa.

my doter umo 5thn.ad sekali tu, sepupu lelaki dia duk main selak2 kain.saya nampak, terus jerit kat anak buah saya tu.membebel la kat dia,tak baik selak2 kain pempuan, jgn buat lagi la..bla bla..

budak2 ni senang tepengaruh dgn kwn2 kat sekolah.sorang buat,yg lain ikut.

1st time komen ni.nice layout ah =)

ieza said...

azure - hi...thanks sudi jengah kat sini..tu arr...la ni, budak2 dah terlalu advance..depa berani nak mencuba...kita ni, mak2 plak yang jadi risau..lebih2 lagi anak kita pompuan ek..ni anak2 kita baru umur 5-6 tahun..ish macamana biler depa remaja nnt..huhuhu takutnyer dear....huhuhuh

Diamilikku said...

OMG...shit..
Mana lah budak umur kecik2 tu belajar benda2 gini?? takkan le kecik2 dah pandai tgk VCD lucah kot?? bahaya sungguh kan...semalam baca paper..budak umur tak sampai setahun dah luka habis tuttttt dia sebab diusik2 dengan jari...hari ini dengar citer you..OMG..apa nak jadi dengan dunia sekarang nih...
you better take care of your daughter..pesan kat diorang jgn sesekali duk berjumpa or main dengan that boy...

ieza said...

diamilikku - thanks..la ni mmg ieza pantau pergerakan anak2 dara ieza..tak mau benda tak elok terjadi..bak org kata baik mencegah sebelum terjadi..